Kubki z nadrukiem w marketingu ruchomym

Kubki z nadrukiem
Kubki z nadrukiem

Współcześnie bardzo wielu reklamodawców poszukuje nowych, innowacyjnych dróg dotarcia do klienta. Marketing staje się coraz bardziej zróżnicowany i stosuje coraz bardziej niekonwencjonalne metody. Wszystko po to, aby przyciągnąć uwagę klienta. Wśród wielu form marketingu, które zyskują na popularności można wymienić marketing ruchomy (mobilny). Jest to forma reklamy polegająca na przemieszczaniu się po danym terenie, np. mieście, w celu poinformowania jak największej liczby ludzi o konkretnej ofercie, o danej firmie, produkcie, itp. W tego rodzaju działaniach wykorzystuje się np. gadżety reklamowe.

Przykładem mogą być kubki z nadrukiem. Jaki może być ich udział w marketingu ruchomym? Po pierwsze i najważniejsze, doskonale przykuwają one uwagę, jak większość gadżetów. Oczywiście przykuwają uwagę do pojazdu, który jeździ ulicami miasta. W jaki natomiast sposób mogą przykuwać one ową uwagę ludzi? Głównie poprzez interesujący wygląd, ale ponadto także praktycznym zastosowaniem w sytuacjach życia codziennego, a w dalszej kolejności też ewentualnymi specjalnymi funkcjami. To, jakie konkretnie funkcje mają, zależy od tego, jak zostaną zaprojektowane. Najistotniejsze, żeby tych pozytywnych cech było maksymalnie dużo.

Kubki z nadrukiem mogą być rozdawane w momencie, kiedy pojazd się zatrzymuje. Jest to metoda sprzyjająca zwróceniu na pojazd uwagi. Tego rodzaju upominek może otrzymywać każdy, kto tylko podejdzie do pojazdu w momencie jego postoju. Inną metodą jest ogłaszanie, że kto zakupi dany produkt, będący przedmiotem reklamy, ten otrzyma w podarunku właśnie kubki z nadrukiem. Jest to z kolei metoda sprzyjająca bezpośrednim wynikom sprzedaży – idą one w górę ze względu na chęć otrzymania podarunku.

Omawiane przedmioty mogą być wykorzystane w jeszcze jeden sposób w przypadku marketingu zwanego ruchomym. Tym sposobem jest możliwość bezpośredniej sprzedaży reklamowanych produktów, do której dołączony będzie ów podarunek. Różnica pomiędzy powyższą metodą, a tą, o której mowa była na początku jest taka, że w tej pierwszej klient musi kupić produkt, aby dostać upominek, a w drugiej otrzymuje go każdy bez względu na swoje wcześniejsze czy późniejsze decyzje.

2 przemyślenia nt. „Kubki z nadrukiem w marketingu ruchomym”

Możliwość komentowania jest wyłączona.